Przejdź do głównej zawartości

Jesteś moją zagadką. Honey Nana Bekher

 


Jesteś moją zagadką. Honey - Nana Bekher


Nicholas McKinley jest zmuszony przyjechać do Nowego Jorku, by wspomóc ojca i brata w prowadzeniu firmy. Jednak zanim zacznie prezesowac, postanawia wieczorem usiąść w barze. 


Honey jeste kreatywna i bardzo dobra w tym co robi. Jako architekt ma uznanie u swojego szefa. Jednak teraz kiedy on jest zmuszony przez zdrowie na odpoczynek, kobieta wie, że będzie musiała pracować z jego synem. 


Kiedy kobieta odkrywa, że jej nowy szef to dziwak i szaleniec, kobieta odkrywa, że mężczyzna zachowuje się tak w stosunku do niej, bo pomylił ją z jej siostrą bliźniaczka ! 


Niedługo po tym kobieta dostaje propozycję, by nadzorować budowę w Singapurze, a na domiar tego ma tam jechać z Nickiem! 


Co się wydarzy kiedy prawda wyjdzie na jaw ? 

Jak Nick zareaguje na to że pomylił kobiety ? 

Jak Honey postanowi rozegrać sprawę z wyjazdem do Singapuru? 



Powieść Nany Bekher to świetna odskocznia od ciężkich książek. Historia Honey jest lekka i przyjemna. Kartki same się przewracają, a przez tekst się płynie. Lubię takie historie. Komedia romantyczna w stu procentach! Uwielbiam lekki styl, prosta, może nawet przewidywalna historię, ale takie książki są potrzebne i lubię po nie sięgać. Bardzo przyjemnie upłynął mi wieczór z Honey i Nickiem :) polubiłam również Holly i jestem ciekawa jej historii z jej perspektyw. Mimo wszystko to od niej się wszystko zaczęło i myślę, że to mogła by być ciekawa historia, równie zakręcona jak sama bliźniaczka. 


Honey kupiła mnie swoją osobowością i szła w zaparte, natomiast Nick jako uparciuch był naprawdę ciekawą postacią. 


Podczas czytania bawiłam się świetnie i jeśli masz ochotę na niezobowiązującą historię miłosna z humorem to koniecznie zlapcie za "Honey. Jesteś moją zagadką " gwarantuje spędzenie miłego wieczoru z lekką i przyjemną powieścią. Okładka przyciąga wzrok i jest rownie cukierkowa co jej wnętrze. 


Współpraca reklamowa 

- Nana Bekher 

Egzemplarz LooveBooks 


Zapraszam po więcej na bloga i #zaczytanablondynka 



.

.

.

.

.

.

.

.

.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kozioł - Przemysław Kowalewski

  Kozioł - Przemysław Kowalewski  Rok 1957 Szczecin. W mieście dochodzi do dziwnych zgonów. Infekcja błyskawicznie się roznosi, a do szczecińskich szpitali zgłaszają się chorzy.  W komendzie Wojewódzkiej  Milicji Obywatelskiej zostaje powołany zespół dochodzeniowy. Na czele zespołu staje porucznik Ugne Galant . Wraz z Barbara Romanowska i Ugne Galantem oraz lwowiakiem do sprawy dołącza doktor. Będą musieli cofnąć się do spraw z przed kilku lat, które nie zostały rozwiązane. Zwłaszcza będą musieli cofnąć się do roku  1952, gdzie doszło do morderstwa przy ulicy Wilsona 7 w Niebuszewie.  Będzie walka z czasem, by odkryć prawdę o pionierscy, którzy w Szczecinie chcieli zbudować nowy, lepszy świat…. Debiuty lubię, a ten uważam za udany. Pan Przemysław zrobił naprawdę dobra robotę poprzez wyszukanie i przygotowanie się do powstania książki. research Na najwyższym poziomie.  Jednak przytłoczyła mnie ilość wątków, które zostały tutaj wplecione. Przez co ilość postaci, która się tu pojawiła, sp

Zasłużyłeś - Mariusz Matan

  Zasłużyłeś - Mariusz Matan  Marcel Kownacki to chemik, a do tego profesor jednej z uczelni. Doktor pracuje nad wynalezieniem leku na wszystkie złe stany lękowe.  Jednakże poki co plany o tabletce musi odłożyć na bok gdyż jego studentki z Wrocławia i Białegostoku gina jedna po drugiej w pewnych odstępach czasowych.   Mizernym krokiem policja odnajduje każde kolejne ofiary, a tatuaże wyryte na ich ciałach sugerują, ze morderstwa popełniła jedna i ta sama osoba.  Do grona podejrzanych dołącza profesor Kownacki…..  Zasłużyłeś to debiut literacki Pana Mariusza. Jest to powieść raczej z gatunku obyczajowki nizeli kryminału czy thrillera. Skusił mnie opis i okładka, która naprawdę przyciąga wzrok, a ze lubię debiuty to z chęcią sięgnęłam po „Zasłużyłeś”.  Książka jest dość krótka, ale jak na powieść wyjęta z szuflady czyta się naprawdę dobrze. Może gdyby bardziej rozwinąć myśli bohaterów, dowiedzieli byśmy się więcej o przeszłości i myśli w danej chwili każdego bohatera. Książka raczej pisa

Wyspa łotrów - Michał Wierzba

  Wyspa Łotrów- Michał Wierzba  „Nigdy nie jest za późno, żeby odmienić swój los. Z takiego założenia wychodzi nie tylko Horst Miler, emerytowany policjant, który dobiegając siedemdziesiątki, poznaje miłość swojego życia, lecz także młody konwojent postanawiający zniknąć z przewożonymi pieniędzmi. Z pomocą bezwzględnego gangstera zabija kolegę z pracy i przywłaszcza sobie całą gotówkę. Tymczasem dzień po zaręczynach narzeczona Horsta znika w niejasnych okolicznościach.  Wkrótce policja wpada na trop konwojenta i jego wspólnika. Gangsterzy są coraz bardziej zdesperowani. Ratunkiem wydaje im się pewna bezludna wyspa, wprost idealne miejsce, żeby ukryć tam łup. Tyle że na podobny pomysł wpadają tropieni przez Horsta porywacze…„ „Wyspa Łotrów” to książka z tych na których się zawiodłam. Myślałam, że czeka mnie pełna niebezpieczeństw akcja z porwaniem oraz z gangsterami. Niestety, tak powolna akcja sprawiła, że książkę czytałam po kilka stron i odkładałam. Totalnie mi nie szło. Bym raczej p