Przejdź do głównej zawartości

Vendetta. Pasierbica gangstera - Monika Magoska-Suchar

 


Vendetta. Pasierbica gangstera - Monika Magoska-Suchar


Chiara po tym co wydarzyło się na Neptunie, wie, że miłość jej życia Fabio pozostanie na zawsze w jej sercu. Mimo, że jest związana z Marco i rodzina Candeloro, wie że to jest jej czyściec, jej przekleństwo. Trwa....z dnia na dzień.... Zajmuje się także organizacja i stara się nieść pomoc dzieciom.

Wkrótce "spokój" rodziny Candeloro zaburza pojawienie się zamaskowanego mężczyzny, który nazywa się Vittorio.

Czy kobieta jest w stanie podnieść się po tym co spotkało ją dwa lata temu? Teraz, kiedy pojawił się tajemniczy mężczyzna i wyciąga do niej pomocną dłoń?

Kiedy Marco zrozumie, że to nie żarty, że duchy przeszłości potrafią prowadzić zemstę, tak by wszyscy winni odpowiedzieli za grzechy ?


Karma to su**, która bardzo szybko wraca.


Szatan sam w sobie ? Przekonaj się sama!



Po burzliwym zakończeniu pierwszego tomu, autorka znowu to zrobiła! Złamała moje serce na pół kończąc w ten sposób kolejna część. Brakuje mi skali by ocenić ta powieść. Ja przepadlam i chce więcej i więcej. Jestem jak gąbka, która chłonie każda powieść autorki. Zdecydowanie wyróżnia się styl pisarski Moniki, jej powieści pochłaniają czytelnika w otchłań piekła, a czy wrócimy? Nie! Jak wpadniecie to już nie ma powrotu!

Przepadlam w historii Chiary i bardzo jej kibicowałam. Podobała mi się jej przemiana z małej dziewczyny w kobietę. Kobietę silna i walcząca do końca. Nie poddająca się Marco i jego znęcaniu się psychicznemu i fizycznemu. Bardzo jej kibicowałam. A kiedy pojawił się Vittorio wiedziałam, no po prostu wiedziałam, ale żeby tak kończyć ? Nie nie, ja tu szybciutko poproszę kolejna część, bo mam kaca. Serio !


Pasierbica gangstera tom2 to świetnie poprowadzona fabuła obsadzona na Sardynii, gdzie świat mafii wciągnie was w wir niebezpiecznych zwrotów akcji i bohaterów, którzy pochłoną was bez reszty !


Zdecydowanie polecam serię Pasierbicy, ale także inne powieści autorki. Gwarantuje emocjonalny rollercoaster, kontrowersyjne historie i bardzo dobrze wykreowanych bohaterów!


Współpraca - Niegrzeczne książki / Wydawnictwo Kobiece

#zaczytanablondynka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kozioł - Przemysław Kowalewski

  Kozioł - Przemysław Kowalewski  Rok 1957 Szczecin. W mieście dochodzi do dziwnych zgonów. Infekcja błyskawicznie się roznosi, a do szczecińskich szpitali zgłaszają się chorzy.  W komendzie Wojewódzkiej  Milicji Obywatelskiej zostaje powołany zespół dochodzeniowy. Na czele zespołu staje porucznik Ugne Galant . Wraz z Barbara Romanowska i Ugne Galantem oraz lwowiakiem do sprawy dołącza doktor. Będą musieli cofnąć się do spraw z przed kilku lat, które nie zostały rozwiązane. Zwłaszcza będą musieli cofnąć się do roku  1952, gdzie doszło do morderstwa przy ulicy Wilsona 7 w Niebuszewie.  Będzie walka z czasem, by odkryć prawdę o pionierscy, którzy w Szczecinie chcieli zbudować nowy, lepszy świat…. Debiuty lubię, a ten uważam za udany. Pan Przemysław zrobił naprawdę dobra robotę poprzez wyszukanie i przygotowanie się do powstania książki. research Na najwyższym poziomie.  Jednak przytłoczyła mnie ilość wątków, które zostały tutaj wplecione. Przez co ilość postaci, która się tu pojawiła, sp

Zasłużyłeś - Mariusz Matan

  Zasłużyłeś - Mariusz Matan  Marcel Kownacki to chemik, a do tego profesor jednej z uczelni. Doktor pracuje nad wynalezieniem leku na wszystkie złe stany lękowe.  Jednakże poki co plany o tabletce musi odłożyć na bok gdyż jego studentki z Wrocławia i Białegostoku gina jedna po drugiej w pewnych odstępach czasowych.   Mizernym krokiem policja odnajduje każde kolejne ofiary, a tatuaże wyryte na ich ciałach sugerują, ze morderstwa popełniła jedna i ta sama osoba.  Do grona podejrzanych dołącza profesor Kownacki…..  Zasłużyłeś to debiut literacki Pana Mariusza. Jest to powieść raczej z gatunku obyczajowki nizeli kryminału czy thrillera. Skusił mnie opis i okładka, która naprawdę przyciąga wzrok, a ze lubię debiuty to z chęcią sięgnęłam po „Zasłużyłeś”.  Książka jest dość krótka, ale jak na powieść wyjęta z szuflady czyta się naprawdę dobrze. Może gdyby bardziej rozwinąć myśli bohaterów, dowiedzieli byśmy się więcej o przeszłości i myśli w danej chwili każdego bohatera. Książka raczej pisa

Wyspa łotrów - Michał Wierzba

  Wyspa Łotrów- Michał Wierzba  „Nigdy nie jest za późno, żeby odmienić swój los. Z takiego założenia wychodzi nie tylko Horst Miler, emerytowany policjant, który dobiegając siedemdziesiątki, poznaje miłość swojego życia, lecz także młody konwojent postanawiający zniknąć z przewożonymi pieniędzmi. Z pomocą bezwzględnego gangstera zabija kolegę z pracy i przywłaszcza sobie całą gotówkę. Tymczasem dzień po zaręczynach narzeczona Horsta znika w niejasnych okolicznościach.  Wkrótce policja wpada na trop konwojenta i jego wspólnika. Gangsterzy są coraz bardziej zdesperowani. Ratunkiem wydaje im się pewna bezludna wyspa, wprost idealne miejsce, żeby ukryć tam łup. Tyle że na podobny pomysł wpadają tropieni przez Horsta porywacze…„ „Wyspa Łotrów” to książka z tych na których się zawiodłam. Myślałam, że czeka mnie pełna niebezpieczeństw akcja z porwaniem oraz z gangsterami. Niestety, tak powolna akcja sprawiła, że książkę czytałam po kilka stron i odkładałam. Totalnie mi nie szło. Bym raczej p